Onex Group - logo firmy

Wsparcie techniczne dla Microsoft 365 - Premium

(8 opinii)

Od: Onex Group

Identyfikator: 37185

  • Użytkownicy: 1
  • Czas trwania: 1 rok
  • Godziny wsparcia: Dni robocze 8:00-17:00
  • Czas reakcji : 4h robocze
Przejdź do pełnej specyfikacji
Wycena indywidualna

Porównanie produktu

Użytkownicy
Czas trwania
Godziny wsparcia
Czas reakcji
Forma zgłoszenia
Forma kontaktu
Rozwiązanie problemów
Analiza komunikatów z błędami
Sprawdzenie DNS
Konfiguracja rekordów DNS
Resetowanie haseł do kont
Tworzenie kont użytkowników
Nadawanie uprawnień użytkownikom
Przydzielanie licencji
Wsparcie przy instalacji aplikacji
Pomoc w zmianach konfiguracji
Autorskie instrukcje do samodzielnego wykorzystania
Zgłoszenie problemu i monitorowanie zgłoszeń
Doradztwo licencyjne
Rabat 30% na konsultację inżynierską
Dostęp do platformy e-learningowej
1
1 rok
Dni robocze 8:00-17:00
4h robocze
Moje konto na onex.store
E-mail, telefon, sesja zdalna
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
tak
1
1 rok
Dni robocze 8:00-17:00
8h robocze
Moje konto na onex.store
E-mail
tak
tak
tak
-
tak
-
-
-
-
-
tak
tak
tak
-
-

Wsparcie techniczne dla Microsoft 365 - wersja Premium

Wsparcie techniczne dla Microsoft 365 to świadczona przez inżynierów Onex Group usługa pomocy i doradztwa w zakresie Microsoft 365. Dzięki niej korzystanie z narzędzi chmurowych Microsoft stanie się proste, jak nigdy dotąd. Wybierz jeden z dwóch dostępnych pakietów: Standard lub Premium i samemu dostosuj poziom wsparcia do potrzeb Twoich i Twojej firmy. Jeśli jesteś stałym Klientem onex.store, wsparcie w wersji Standard otrzymasz za darmo wraz z zakupem Microsoft 365 na cały okres obowiązywania licencji.

Centrum administracyjne Microsoft 365

Dlaczego warto skorzystać ze Wsparcia technicznego dla Microsoft 365?

  • Wiedza naszych specjalistów oraz pełne doradztwo pozwolą Ci wykorzystać pełen potencjał użytkowanych narzędzi.
  • Nie musisz martwić się przestojami związanymi z błędami czy czasochłonną konfiguracją. Skup się na prowadzeniu swojego biznesu, a resztę zostaw nam.
  • Dzięki wsparciu otrzymujesz praktyczne instrukcje stworzone przez naszych inżynierów, które z łatwością samemu wykorzystasz w praktyce.
Stare Centrum administracyjne Exchange Online

Zakres wsparcia technicznego dla Microsoft 365 w wersji Premium:

  • Rozwiązanie problemów niezbędnych do poprawnego działania usługi Microsoft 365, np. z logowaniem, aktywacją pakiety MS Office na komputerze klienta, z dostarczaniem i przepływem poczty.
  • Analiza komunikatów z błędami.
  • Konfiguracja rekordów DNS.
  • Resetowanie haseł do kont.
  • Tworzenie kont użytkowników.
  • Nadawanie uprawnień użytkownikom.
  • Przydzielanie licencji.
  • Wsparcie przy instalacji i konfiguracji aplikacji wchodzących w skład Microsoft 365 zainstalowanych na komputerze klienta.
  • Pomoc w zmianach istniejących konfiguracji z poziomu Admin Center, konsoli PowerShell, poprzez system zdalnej pomocy w centrach administracyjnych usług Microsoft 365 oraz Azure (z wyjątkiem migracji i wdrożeń).
  • Pomoc w zmianach konfiguracji innych usług lub aplikacji używanych przez Klienta, a współpracujących z usługą Microsoft 365.
  • Autorskie instrukcje do samodzielnego wykorzystania.
  • Zgłoszenie problemu i monitorowanie zgłoszeń w imieniu Klienta do pomocy technicznie Microsoft.
  • Doradztwo licencyjne.
  • Rabat 30% na konsultację inżynierską (dotyczy złożeń nie objętych wsparciem technicznym).
  • Dostęp do platformy e-learningowej ze szkoleniami Microsoft.

Specyfikacja

Użytkownicy1
Czas trwania1 rok
Godziny wsparciaDni robocze 8:00-17:00
Czas reakcji 4h robocze
Forma zgłoszeniaMoje konto na onex.store
Forma kontaktuE-mail, telefon, sesja zdalna
Rozwiązanie problemówtak
Analiza komunikatów z błędamitak
Sprawdzenie DNStak
Konfiguracja rekordów DNStak
Resetowanie haseł do konttak
Tworzenie kont użytkownikówtak
Nadawanie uprawnień użytkownikomtak
Przydzielanie licencjitak
Wsparcie przy instalacji aplikacjitak
Pomoc w zmianach konfiguracjitak
Autorskie instrukcje do samodzielnego wykorzystaniatak
Zgłoszenie problemu i monitorowanie zgłoszeńtak
Doradztwo licencyjnetak
Rabat 30% na konsultację inżynierskątak
Dostęp do platformy e-learningowejtak
ProducentOnex Group
Więcej

Kontakt w sprawie tej usługi

Jeśli masz pytania dotyczące tej usługi lub potrzebujesz indywidualnej wyceny - skontaktuj się z nami.