REGULAMIN USŁUGI IT Z ONEX STORE
§ 1.
Postanowienia ogólne
-
Usługa IT z Onex Store dostępna pod
adresem www.onexstore.pl/it-z-onex-store/ jest świadczona przez Jakuba
Hryciuka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Jakub Hryciuk Onex
Group, zarejestrowanego w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, NIP 5751726496, REGON 240028596 z siedzibą: Al.
Niepodległości 18, 02-653 Warszawa, adres poczty elektronicznej:
[email protected].
-
Ilekroć w dalszej części niniejszego Regulaminu zostały użyte niżej
wymienione zwroty pisane wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej
znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:
-
Abonament – wyrażona w pieniądzu kwota należna Onex
Group co miesiąc z tytułu zawarcia Umowy, umieszczona obok informacji
o Urządzeniu. Kwota Abonamentu wyrażona jest w złotych polskich i
zawiera opłatę za korzystanie z Usługi dostarczenia stanowiska pracy,
Oprogramowania oraz Usługi wsparcia IT, a także podatek od towarów i
usług,
-
Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z
wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy na terenie Rzeczypospolitej
Polskiej,
-
Klient – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową
działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają
zdolność prawną, która korzysta ze Strony, w szczególności, która za
jej pośrednictwem składa Zamówienie na zasadach określonych
Regulaminem,
-
Konto - prowadzony dla Klienta przez Onex Group pod
unikalną nazwą (login) zbiór zasobów w Sklepie, w którym gromadzone są
dane Klienta,
-
Microsoft – Microsoft Ireland Operations Limited,
producent Oprogramowania,
-
Onex Group - Jakub Hryciuk prowadzący działalność
gospodarczą pod firmą Jakub Hryciuk Onex Group, zarejestrowany w
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP
5751726496, REGON 240028596 z siedzibą: Al. Niepodległości 18, 02-653
Warszawa, wynajmujący Urządzenia,
-
Oprogramowanie - Pakiet Microsoft 365 Apps for business wraz z dostępem do dysku OneDrive 1 TB,
-
Regulamin – niniejszy „Regulamin Usługi IT z Onex
Group”,
-
Regulamin Sklepu – „Regulamin sprzedaży sklepu
internetowego” znajdujący się pod adresem:
www.onexstore.pl/regulamin-sklepu/,
-
Regulamin – Wsparcie IT – „Regulamin świadczenia
Usługi wsparcia IT” stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu,
-
Sklep – serwis sprzedaży on-line znajdujący się pod
adresem www.onexstore.pl, dostępny dla Klientów, za pośrednictwem
którego Klient ma możliwość nabycia Usługi oferowanej przez Onex
Group, a także opłacenia pierwszego Abonamentu w związku z zawarciem
Umowy,
-
Strona – strona internetowa znajdująca się pod
adresem www.onexstore.pl, za pośrednictwem której Klient może
skorzystać z Usługi oraz ze Sklepu,
-
Umowa – umowa wynajmu Urządzenia zawarta na
odległość, pomiędzy Klientem a Onex Group obejmująca korzystanie przez
klienta z Usługi dostarczenia stanowiska pracy, Oprogramowania oraz
Usługi wsparcia IT,
-
Urządzenie – laptop lub komputer PC znajdujący się w
ofercie Onex Group na Stronie, którego właścicielem przez cały czas
trwania Umowy jest Onex Group,
-
Usługa – Usługa dostarczenia stanowiska pracy wraz z
Usługą wsparcia IT,
-
Usługa dostarczenia stanowiska pracy – usługa
dostarczenia stanowiska pracy, w ramach której Klient wypożycza od
Onex Group w pełni skonfigurowane Urządzenie wraz z zainstalowanym
Oprogramowaniem, a także dostęp do ponad 1200 szkoleń z narzędzi firmy
Microsoft ,
-
Usługa wsparcia IT – usługa polegająca na zapewnieniu
Klientowi przez Onex Group wsparcia technicznego w utrzymaniu
Urządzenia oraz Oprogramowania. Regulamin świadczenia Usługi wsparcia
IT stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu,
-
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, złożone za
pośrednictwem Strony, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
Zamówienie stanowi złożenie przez Klienta oferty zawarcia Umowy za
pośrednictwem Strony.
-
Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Usługi, w
szczególności zasady zawierania Umów, zasady wykonywania tych Umów, zasady
postępowania reklamacyjnego, a także prawa i obowiązki stron Umowy i
stanowi również regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną zgodnie z
ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Onex Group udostępnia Klientom Regulamin przed zawarciem Umowy. Treść
niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona przez Klienta poprzez jego
pobranie, zapisanie na trwałym nośniku lub wydrukowanie ze Strony.
-
Przed rozpoczęciem korzystania z Usługi każdy Klient jest zobowiązany
zapoznać się z Regulaminem oraz Regulaminem Sklepu, a rozpoczęcie
korzystania z Usługi jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień
regulaminowych. Z chwilą zawarcia Umowy Regulamin wraz z załącznikami
stanowi integralną część Umowy zawieranej z Klientem.
§ 2.
Warunki świadczenia Usługi
-
Usługa świadczona jest przez Onex Group na warunkach i w
zakresie określonym w Umowie, Regulaminie oraz Regulaminie Sklepu w
zakresie określonym niniejszym Regulaminem.
-
Klient zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Umowy, Regulaminu i
Regulaminu Sklepu oraz terminowego uiszczania Abonamentu przez cały okres
trwania Umowy.
-
Usługa realizowana jest na podstawie Umowy zawartej pomiędzy Onex Group a
Klientem.
-
Minimalny okres na jaki Umowa może być zawarta wynosi sześć miesięcy.
- Miesięczny koszt wypożyczenia Urządzenia wskazany jest na Stronie.
§ 3.
Warunki techniczne
-
Klient jest zobowiązany do korzystania ze Strony zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, normami społecznymi i obyczajowymi oraz postanowieniami
Regulaminu.
-
Skorzystanie ze Strony w celu nabycia Usługi nie powoduje po stronie
Klienta instalacji jakiegokolwiek oprogramowania bez jego wiedzy i zgody.
Klient samodzielnie podejmuje decyzję czy zawrzeć Umowę i przekazać swoje
dane osobowe w celu zawarcia Umowy.
-
Klient korzystając ze Strony w celu nabycia Usługi zobowiązany jest do
przestrzegania zakazu nadużywania środków komunikacji elektronicznej oraz
dostarczania przez lub do systemów teleinformatycznych Strony treści
obraźliwych, sprzecznych z prawem, naruszających chronione prawem dobra
osobiste osób trzecich, jak również prawa autorskie oraz wizerunek osób
trzecich lub treści powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie
systemów teleinformatycznych Sklepu.
-
Do przeglądania asortymentu Strony wymagane jest posiadanie przez Klienta
komputera lub innego urządzenia multimedialnego (np. telefonu, tabletu)
podłączonego do sieci Internet z zainstalowaną dowolną przeglądarką
internetową, nie jest wymagane instalowanie dodatkowych rozszerzeń lub
wtyczek.
-
Urządzenia oferowane przez Onex Group za pośrednictwem Strony są wolne od
wad oraz zostały zgodnie z prawem wprowadzone do obrotu.
§ 4.
Warunki składania Zamówienia
-
Do złożenia Zamówienia na Usługę wymagane jest zarejestrowanie konta
Klienta w Sklepie na zasadach określonych w Regulaminie Sklepu.
-
Rejestracja Konta Klienta w Sklepie jest bezpłatna i dobrowolna,
aczkolwiek niezbędna do złożenia Zamówienia.
-
Klient może składać Zamówienia za pośrednictwem Sklepu przez całą dobę,
siedem dni w tygodniu.
-
Usługa, którą Klient może nabyć za pośrednictwem Sklepu stanowi
zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, a zatem samo złożenie Zamówienia nie
oznacza natychmiastowego zawarcia Umowy z Onex Group, bowiem do zawarcia
Umowy, z zastrzeżeniem ust. 5 poniżej dochodzi z chwilą:
- pozytywnej weryfikacji Klienta przez Onex Group,
- opłaceniu przez Klienta pierwszego Abonamentu za pośrednictwem Sklepu i
otrzymania przez Klienta potwierdzenia realizacji Zamówienia,
-
Onex Group może wedle swego uznania odstąpić od dokonywania przez Klienta
przelewu potwierdzającego Zamówienie, o którym mowa w ust. 4 lit. b)
powyżej.
-
Z chwilą zawarcia Umowy Zamówienie staje się integralną częścią Umowy.
-
W trakcie procedury składania Zamówienia tj. do momentu naciśnięcia przez
Klienta na przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” Klient może
zmodyfikować Zamówienie w zakresie wyboru Urządzenia.
-
Złożenie Zamówienia następuje w momencie, w którym Klient akceptuje
Zamówienie, klikając ikonę „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.
-
Po wysłaniu Zamówienia Klient otrzymuje od Onex Group potwierdzenie
otrzymania Zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej (wiadomość
e-mail), które potwierdza otrzymanie przez Onex Group Zamówienia wraz z
nadanym mu numerem Zamówienia oraz informacjami, tj.:
-
danymi Onex Group jako sprzedawcy i poszczególnymi pozycjami
Zamówienia,
- łączną ceną Zamówienia,
- sposób i termin realizacji Zamówienia przez Onex Group,
- sposób zapłaty pierwszego Abonamentu.
-
Otrzymanie przez Klienta potwierdzenia otrzymania Zamówienia, o którym
mowa w ust. 9 powyżej, potwierdza fakt, że do Onex Group wpłynęło
Zamówienie Klienta.
-
Po pozytywnej weryfikacji Klienta i dokonaniu przez Klienta przelewu
potwierdzającego Zamówienie z firmowego rachunku bankowego na kwotę 1 zł
na rachunek bankowy Onex Group z zastrzeżeniem ust. 5 powyżej, Onex Group
informuje Klient za pośrednictwem poczty elektronicznej o pozytywnie lub
negatywnie zakończonym procesie weryfikacji Klienta.
-
W przypadku negatywnej weryfikacji Klienta Onex Group zwraca otrzymany
przelew, o którym mowa w ust. 11 powyżej na rachunek, z którego Klient
dokonał płatności i informuje Klienta o anulowaniu Zamówienia. Onex Group
nie jest zobowiązany do uzasadniania Klientom negatywnej weryfikacji.
-
W przypadku pozytywnej weryfikacji Klienta Onex Group informuje Klienta za
pośrednictwem poczty elektronicznej o pozytywnej weryfikacji Klienta i
konieczności opłacenia pierwszego Abonamentu.
-
Po opłaceniu przez Klienta za pośrednictwem Sklepu pierwszego Abonamentu
Onex Group wysyła do Klienta za pośrednictwem poczty
elektronicznej (wiadomość e-mail) potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do
realizacji i rozpoczyna przygotowanie Zamówienia dla Klienta.
-
Otrzymanie przez Klienta potwierdzenia przyjęcia do realizacji Zamówienia
potwierdza zawarcie Umowy pomiędzy Onex Group a Klientem.
-
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania
Zamówienia Klient może uzyskać wskazówki, kontaktując się z Onex Group za
pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając wiadomość na adres:
[email protected].
§ 5.
Obowiązki Klienta i Onex Group
-
Wynajmujący oświadcza, iż zobowiązuje się do wynajęcia Klientowi
Urządzenia zgodnego z otrzymanym od Klienta Zamówieniem, ubezpieczonego i
w pełni przygotowanego do użytku, tj. sprawnego technicznie i
nieuszkodzonego.
-
Klient odbierając Urządzenie od firmy kurierskiej zobowiązany jest do
zapoznania się ze stanem technicznym Urządzenia i zgłoszenia Onex Group
ewentualnych zastrzeżeń co do stanu technicznego Urządzenia w terminie do
3 Dni roboczych od dnia odbioru Urządzenia od firmy kurierskiej. W
przypadku niezgłoszenia przez Klienta zastrzeżeń w terminie, o którym mowa
w zdaniu poprzednim Onex Group przyjmuje, że Urządzenie jest zgodne z
Zamówieniem, nieuszkodzone i sprawne technicznie.
- Klient oświadcza, że:
-
będzie używał Urządzenia zgodnie z jego przeznaczeniem oraz iż będzie dbał
o nie w granicach normalnego użytkowania,
-
posiada niezbędną wiedzę na temat eksploatacji Urządzenia i zobowiązuje
się do należytej dbałości o Urządzenie oraz wykorzystywania go bezpiecznie
i zgodnie z przeznaczeniem,
-
wyraża zgodę na przesyłanie mu przez Onex Group przez cały okres trwania
Umowy faktur elektronicznych oraz wezwań do zapłaty za pośrednictwem
poczty elektronicznej.
-
Klient nie ponosi odpowiedzialności za normalne zużycie Urządzenia zgodnie
z jego przeznaczeniem.
-
Klient ponosi odpowiedzialność za ponad normalne zużycie Urządzenia, jego
zniszczenie lub zdekompletowanie. Wysokość szkody ustala Onex Group w
oparciu o cenę Urządzenia, wartość braków lub cenę naprawy, jeżeli
ubezpieczyciel odmówi wypłaty odszkodowania.
-
Klient ponosi odpowiedzialność za zaginięcie lub kradzież Urządzenia, w
przypadku, gdy ubezpieczyciel odmówi wypłaty odszkodowania. W przypadku
zaginięcia lub kradzieży Urządzenia Klient ma obowiązek niezwłocznie
poinformować o tym Onex Group za pośrednictwem poczty elektronicznej
przesyłając wiadomość e-mail na adres: [email protected].
-
W przypadku, gdy ubezpieczyciel odmówi wypłaty odszkodowania Onex Group
jest uprawniony do obciążenia Klienta równowartością Urządzenia wskazaną
na Stronie podczas zawierania Umowy.
§ 6.
Płatności
-
Klient po złożeniu Zamówienia i przejściu weryfikacji z wynikiem
pozytywnym jest zobowiązany dokonać pierwszej płatności Abonamentu.
-
Klient za pośrednictwem Sklepu może dokonać płatności pierwszego
Abonamentu na rachunek bankowy Onex Group w następujący sposób:
- przelewem na konto bankowe.
-
W celu dokonania płatności za pośrednictwem systemu elektronicznych
płatności Klient zostaje przekierowany do internetowego serwisu
rozliczeniowego umożliwiającego realizację transakcji przy wykorzystaniu
sieci telekomunikacyjnej.
-
W przypadku, gdy Klient nie opłaci pierwszego Abonamentu w terminie 3 dni
od daty otrzymania od Onex Group informacji za pośrednictwem poczty
elektronicznej, o której w § 4 ust. 13 powyżej, Onex Group zastrzega
sobie prawo anulowania Zamówienia, a Najemca otrzyma od Onex Group
wiadomość elektroniczną z informacją o anulowaniu Zamówienia.
-
Okresem rozliczeniowym jest miesiąc. Abonament Klient jest obowiązany
uiszczać co miesiąc w terminie wskazanym na fakturze przesłanej przez Onex
Group za pośrednictwem poczty elektronicznej.
-
Onex Group wystawia i przesyła Klientom faktury za pośrednictwem poczty
elektronicznej na 7 dni przed zakończeniem okresu rozliczeniowego.
-
W przypadku płatności Abonamentu w trakcie trwania Umowy w drodze
obciążenia rachunku bankowego Klienta lub obciążenia karty kredytowej
Klienta, Onex Group będzie automatycznie obciążał Klienta najwcześniej na
24 godziny przed zakończeniem bieżącego miesiąca lub w ciągu pierwszych
trzech dni roboczych rozpoczynających kolejny miesiąc świadczenia Usługi,
na podstawie wystawionej faktury.
- W razie wypowiedzenia Umowy przez Klienta przed upływem 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia jej realizowania, Klient traci prawo do bonifikaty udzielonej na Abonament i zobligowany jest do zapłacenia kwoty wyrównawczej, stanowiącej dodatkowe wynagrodzenie, w wysokości kwoty ustalonego abonamentu oraz okresu jaki miałby upłynąć od dnia rozwiązania Umowy do dnia upływu okresu 6 miesięcy od dnia jej zawarcia.
§ 7.
Sposób dostawy i zwrotu Urządzenia
- W przypadku, gdy:
-
Urządzenie jest dostępne – Urządzenie zostanie dostarczone Klientowi w
terminie do 5 Dni Roboczych od dnia uznania rachunku bankowego Onex Group
pierwszym Abonamentem za wypożyczenie Urządzenia,
-
Urządzenie wymaga zamówienia zgodnie z informacją zamieszczoną na Stronie
– Urządzenie zostanie dostarczone Klientowi w terminie do 5 Dni Roboczych
od dnia uznania rachunku bankowego Onex Group pierwszym Abonamentem za
wypożyczenie Urządzenia i dostarczenia do Onex Group zamówionego
Urządzenia przez producenta lub dostawcę Urządzenia.
-
Dostawa Urządzenia do Klienta nastąpi za pośrednictwem firmy kurierskiej.
-
Koszt dostawy Urządzenia do Klienta ponosi Onex Group, chyba że Onex Group
określi odmiennie na Stronie. W przypadku, gdy to Klient pokrywa koszty
dostawy Urządzenia, odpowiednia informacja znajduje się na Stronie.
-
W przypadku, gdy to Klient pokrywa koszty dostawy Urządzenia, koszty
dostawy są zależne od wagi paczki i są podawane Klientowi przez Onex Group
podczas składania Zamówienia, tak aby Klient poznał koszt dostawy
Urządzenia przed złożeniem Zamówienia.
-
Urządzenie zamówione za pośrednictwem Strony zostanie dostarczane przez
Onex Group do miejsca wskazanego przez Klienta w Zamówieniu. Dostawy
Zamówień odbywają się tylko w Dni robocze i tylko na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Klient zobowiązuje się zwrócić Onex Group Urządzenie w takim samym stanie
technicznym w jakim Urządzenie odebrał, z zastrzeżeniem § 5 ust. 4
powyżej.
-
Klient przed dokonaniem zwrotu Urządzenia jest zobowiązany do usunięcia z
Urządzenia oprogramowania (innego niż Oprogramowanie) zainstalowanego
przez Klienta podczas korzystania z Urządzenia, a także prywatnych danych
w szczególności danych osobowych.
-
Klient chcąc zwrócić Urządzenie jest obowiązany skontaktować się z Onex
Group telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej i ustalić
termin zwrotu Urządzenia. Onex Group odbiera Urządzenie od Klienta za
pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszt zwrotu Urządzenia pokrywa Onex
Group. W przypadku, gdy to Klient pokrywa koszty zwrotu Urządzenia do Onex
Group, odpowiednia informacja znajduje się przy Urządzeniu na Stronie.
-
W przypadku wypowiedzenia Umowy na zasadach określonych w § 9 ust. 3
poniżej Klient jest zobowiązany do zwrotu Urządzenia zgodnie z ust. 8
powyżej najpóźniej ostatniego dnia obowiązywania Umowy.
-
W przypadku wypowiedzenia Umowy na zasadach określonych w § 9 ust. 4
poniżej Klient jest zobowiązany do zwrotu Urządzenia zgodnie z ust. 8
powyżej w terminie do 5 Dni roboczych od dnia wygaśnięcia Umowy.
-
W przypadku, gdy Klient nie dokona zwrotu Urządzenia na zasadach
pokreślonych w ust. 9 i ust. 10 powyżej, Onex Group jest uprawniony do
obciążenia Klienta równowartością Urządzenia wskazaną na Stronie podczas
zawierania Umowy.
§ 8.
Oprogramowanie
- Dostawcą Oprogramowania jest Microsoft.
-
Warunki licencji na Oprogramowanie zostały szczegółowo opisane przez
Microsoft w postanowieniach dotyczących zasad licencjonowania
oprogramowania Microsoft, dostępnych na stronie Microsoft pod adresem:
-
https://www.microsoft.com/pl-pl/licensing/product-licensing/products,
- https://docs.microsoft.com/en-us/partner-center/agreements.
-
Onex Group jest uprawniony do odsprzedaży Klientowi licencji na
Oprogramowanie na mocy umowy o współpracy zawartej z Microsoft i posiada
status „Odsprzedawcy” w rozumieniu Umowy dotyczącej chmury Microsoft.
-
Specyfikacja Oprogramowania dostępna jest na stronie Sklepu i Microsoft.
-
Klient przyjmuje do wiadomości, że z chwilą zawarcia Umowy z Onex Group
zawiera jednocześnie z Microsoft Umowę dotyczącą chmury Microsoft. W
związku z powyższym Klient oświadcza, że:
-
został poinformowany, iż treść umowy dotyczącej chmury Microsoft, została
Klientowi udostępniona w postaci elektronicznej na stronie Microsoft w
taki sposób, aby Klient mógł ją przechowywać i odtwarzać w zwykłym toku
czynności, adres strony:
https://docs.microsoft.com/en-us/partner-center/agreements,
-
przed zawarciem Umowy, przy pomocy środków porozumienia się̨ na odległość,
zapoznał się z umową dotyczącą̨ chmury Microsoft w wersji obowiązującej na
dzień zawarcia Umowy oraz ją akceptuje,
-
został poinformowany, iż na dowód akceptacji umowy dotyczącej chmury
Microsoft, Onex Group przekaże Microsoft informacje o dacie jej akceptacji
przez Klienta wraz z imionami, nazwiskami i adresami e-mail osób
zawierających umowę w imieniu Klienta,
-
został poinformowany, iż przekazanie danych, o których mowa w lit. c)
powyżej, jest wymogiem Microsoft i warunkiem niezbędnym w celu dokonania
subskrypcji Oprogramowania.
-
Umowa zostaje zawarta na czas określony, liczony od dnia udostępnienia
Klientowi licencjonowanej cyfrowej kopii Oprogramowania. Czas
obowiązywania subskrypcji Oprogramowania jest zgodny z czasem
obowiązywania Umowy.
-
W przypadku przedłużenia Umowy zgodnie z § 9 ust. 1 poniżej
subskrypcja Oprogramowania zostanie przedłużona przez Onex Group na czas
trwania Umowy na warunkach obowiązujących w ostatnim dniu przed
przedłużeniem Umowy.
-
Przetwarzanie danych przez Microsoft w związku z korzystaniem przez
Klienta z Oprogramowania odbywa się̨ na zasadach określonych przez
Microsoft lub uzgodnionych pomiędzy Microsoft a Klientem.
-
Onex Group nie udziela Klientowi gwarancji jakości na Oprogramowanie.
-
Odpowiedzialność z tytułu jakości i wydajności Oprogramowania ponosi
wyłącznie Microsoft, który zapewnia Klientowi dostępność Oprogramowania na
poziomie i zasadach określonych w Specyfikacji Service Level Agreement,
która jest dostępna pod adresem:
https://www.microsoftvolumelicensing.com/Downloader.aspx?DocumentId=18373
§ 9.
Okres obowiązywania Umowy
-
Umowa zawierana jest na czas określony 6 miesięcy, a po upływie tego
terminu, jeżeli Klient na miesiąc przed upływem tego terminu nie
oświadczy, że nie przedłuża Umowy, Umowa zostanie przedłużona na czas
nieokreślony na warunkach obowiązujących w ostatnim dniu przed jej
przedłużeniem Umowy.
-
Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 powyżej Klient może złożyć w formie
papierowej przesyłając na adres siedziby Onex Group - Al. Niepodległości
18, 02-653 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając
wiadomość na adres e-mail Onex Group: [email protected].
-
W przypadku przekształcenia Umowy w umowę na czas nieokreślony Klient na
prawo wypowiedzieć Umowę w każdym czasie bez podania przyczyny z
zachowaniem jednomiesięcznego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec
okresu rozliczeniowego. Wypowiedzenie Umowy wymaga zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności.
-
Onex Group może wypowiedzieć Umowę w trybie natychmiastowym w przypadku:
-
opóźnienia w zapłacie Abonamentu przez Klienta przekraczającego 30 dni,
-
używania Urządzenia w sposób sprzeczny z Regulaminem i przepisami
powszechnie obowiązującego prawa,
-
naruszenia przez Klienta zobowiązań wynikających z Umowy lub Regulaminu.
§ 10.
Reklamacje
-
Klient może złożyć reklamację przesyłając ją Onex Group w formie
papierowej na adres siedziby Onex Group - Al. Niepodległości 18, 02-653
Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając wiadomość
na adres: [email protected].
-
Reklamacja Klienta powinna zawierać w szczególności: imię i nazwisko,
firmę, adres siedziby firmy lub adres do korespondencji, adres poczty
elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na
reklamację, a także datę zawarcia Umowy, opis wady Urządzenia oraz datę
jej stwierdzenia lub opis nieprawidłowości w realizacji Usługi, żądanie
Klienta.
-
Onex Group rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W wypadkach szczególnie
skomplikowanych termin udzielenia odpowiedzi na reklamację może zostać
wydłużony przez Onex Group, o czym Klient zostanie poinformowany za
pośrednictwem poczty elektronicznej ze wskazaniem przyczyn opóźnienia,
okoliczności, które muszą zostać ustalone do rozpatrzenia reklamacji oraz
przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi.
-
Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie elektronicznej i
przesyłana na aktualny adres poczty elektronicznej Klienta.
§ 11.
Prawa własności intelektualnej
-
Strona zawiera informacje i materiały (np. teksty, grafiki, logotypy,
zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi, prezentacje, itp.) chronione
prawem autorskim i/lub prawem własności przemysłowej.
-
Zdjęcia zamieszczane na Stronie służą prezentacji Urządzeń. Zdjęcia i
opisy Urządzeń umieszczane obok poszczególnych Urządzeń pochodzą od
Wynajmującego.
-
Nazwy handlowe, nazwy, opisy lub znaki towarowe opublikowane na Stronie
podlegają ochronie prawnej.
§ 12.
Wejście w życie Regulaminu i zmiany Regulaminu
-
Regulamin jest częścią Umowy zawieranej pomiędzy Klientem a Onex Group.
- Wszystkie załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.
-
Onex Group zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym
Regulaminie. Klient zostanie poinformowany przez Onex Group o treści zmian
wprowadzonych w Regulaminie i terminie wejścia ich w życie za
pośrednictwem poczty elektronicznej.
-
Regulamin zmieniony na zasadach określonych w niniejszym paragrafie
obowiązuje Klienta od daty jego obowiązywania określonej przez Onex Group
i podanej do wiadomości Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.
-
Klient nie akceptując wprowadzonych przez Onex Group zmian w Regulaminie,
jest uprawniony w terminie 14 (czternastu) dni od dnia powiadomienia go
przez Onex Group o wprowadzonych w Regulaminie zmianach do dokonania
pisemnego wypowiedzenia Umowy, na zasadach określonych w § 9 ust. 5
powyżej i zwrotu Urządzenia na zasadach określonych w § 7 powyżej.
-
W przypadku, gdy Klient nie dokona wypowiedzenia Umowy na piśmie w
terminie, o którym mowa w ust. 5 powyżej, Onex Group przyjmuje, że Klient
wyraża zgodę na zmiany wprowadzone w Regulaminie.
-
Zmiana Regulaminu dokonana według zasad określonych w niniejszym
paragrafie nie stanowi zmiany Umowy i nie wymaga aneksu do Umowy.
§ 13.
Postanowienia końcowe
-
Nazwy rozdziałów i paragrafów zamieszczone w niniejszym Regulaminie mają
charakter porządkowy i nie są wiążące dla Stron.
-
Strony zgodnie postanawiają, że w przypadkach określonych w Regulaminie,
są uprawnione do składania oświadczeń woli w postaci elektronicznej za
pośrednictwem poczty elektronicznej. Każda ze stron Umowy zobowiązana jest
do stałego odczytywania korespondencji przekazywanej na udostępniony
drugiej stronie na potrzeby realizacji Umowy adres poczty elektronicznej.
-
Klient w okresie trwania Umowy zobowiązuje się do niezwłocznego
informowania Onex Group o każdej zmianie adresu siedziby lub adresu do
korespondencji, numeru telefonów, adresu poczty e – mail oraz innych
danych go identyfikujących. Zmiana danych, o których mowa w zdaniu
poprzednim nie stanowi zmiany Umowy i dokonywana jest w formie
elektronicznej poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres:
[email protected] lub za pośrednictwem konta klienta w Sklepie.
-
W przypadku niepoinformowania Onex Group o zmianach, o których mowa w ust.
3 powyżej, korespondencję nadaną do Klienta listem poleconym lub w formie
elektronicznej (wiadomość e-mail) na ostatnio znany Onex Group adres uważa
się za doręczoną (w przypadku listu poleconego najpóźniej po jego
dwukrotnym awizowaniu).
-
W przypadku śmierci Klienta prowadzącego jednoosobową działalność
gospodarczą Umowa wygasa. Śmierć Klienta, o którym mowa w zdaniu
poprzednim nie powoduje wygaśnięcia obowiązku zapłaty Onex Group
należności wynikających z Umowy za okres do ostatniego dnia miesiąca
świadczenia Usługi, w którym nastąpiła śmierć Klienta i zwrotu Onex Group
Urządzenia.
-
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają
przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej.
-
Umowy zawierane za pośrednictwem Strony są zawierane w języku polskim.
Prawem właściwym jest prawo polskie.
-
Przeniesienie praw lub obowiązków wynikających z Umowy przez Klienta, w
tym przelew wierzytelności lub przejęcie długu, wymagają pisemnej zgody
Onex Group.
-
Sądem właściwym dla rozstrzygania sporów wynikających z Umowy jest sąd
właściwy dla siedziby Onex Group.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 7.06.2021 r.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUGI WSPARCIA IT
§ 1.
Postanowienia ogólne
-
Regulamin określa zasady świadczenia Usługi wsparcia IT przez Onex Group.
-
Ilekroć w dalszej części niniejszego Regulaminu zostały użyte zwroty
pisane wielką literą, należy je rozumieć w znaczeniu, jakie zostało im
nadane w Regulaminie usługi IT z Onex Store, chyba że z kontekstu ich
użycia wyraźnie wynika co innego.
- Regulamin świadczenia usługi wsparcia IT jest dostępny na Stronie.
-
Onex Group zobowiązuje się świadczyć Usługę wsparcia IT na warunkach
określonych w niniejszym Regulaminie świadczenia usługi wsparcia IT.
-
Klient jest zobowiązany do korzystania z Usługi wsparcia IT zgodnie z jej
przeznaczeniem i na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie
świadczenia usługi wsparcia IT i Regulaminie.
§ 2.
Ogólne zasady świadczenia Usługi wsparcia IT
-
W ramach Usługi wsparcia IT Onex Group świadczy usługi na rzecz Klienta w
pakiecie podstawowym Onex Standard lub zgodnie z wybranym i opłaconym przez
Klienta wyższym pakietem Usługi wsparcia IT oferowanym przez Onex Group.
-
Czynności wykonywane przez Onex Group w ramach świadczenia Usługi wsparcia
IT są świadczone zdalnie, bez fizycznej obecności
pracownika/współpracownika Onex Group u Klienta z wykorzystaniem środków
elektronicznej komunikacji porozumiewania się na odległość (poczta
elektroniczna e-mail, wideokonferencja) lub komunikacji telefonicznej.
Forma świadczenia Usługi wsparcia IT przez Onex Group jest zależna od
pakietu, z którego korzysta Klient.
-
Usługa wsparcia IT świadczona przez Onex Group odbywa się wyłącznie na
obszarze Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Klient w trakcie trwania Umowy może za pośrednictwem Sklepu wykupić wyższy
pakiet Usługi wsparcia IT tj. dokonując płatności za pierwszy miesiąc
korzystania z wyższego pakietu. Zmiana pakietu Usługi wsparcia IT na
wyższy obowiązuje od początku następnego miesiąca.
-
Klient za pośrednictwem Sklepu może nabyć następujące wyższe pakiety
Usługi wsparcia IT:
- Pakiet Onex Premium,
-
Klient w trakcie trwania Umowy może zrezygnować z wyższego pakietu Usługi
wsparcia IT przesyłając Onex Group za pośrednictwem poczty elektronicznej
(wiadomość na adres e-mail:
[email protected]),
oświadczenie o chęci zmiany obecnego pakietu na niższy, ze wskazaniem jaki
niższy pakiet wybiera.
-
Zmiana pakietu Usługi wsparcia IT na niższy obowiązuje od początku
następnego miesiąca następującego po miesiącu doręczenia Onex Group
oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim.
-
W czasie świadczenia Usługi wsparcia IT, Onex Group:
-
nie ingeruje w oprogramowanie Klienta zainstalowane na Urządzeniu,
- nie ma dostępu do danych znajdujących się w pamięci Urządzenia,
-
dołoży starań, aby zgłoszony problem rozwiązać możliwie jak
najszybciej od chwili otrzymania zgłoszenia od Klienta.
-
Klient chcąc skorzystać z Usługi wsparcia IT jest obowiązany skierować w
tym celu do Onex Group zgłoszenie.
-
Zgłoszenie Klienta powinno zawierać szczegółowy opis zaistniałego
problemu. W razie przekazania zgłoszenia zawierającego nieprecyzyjny lub
niezrozumiały opis problemu, Klient na żądanie Onex Group jest zobowiązany
do uzupełnienia lub doprecyzowania opisu zaistniałego problemu.
-
Usługa wsparcia IT jest świadczona przez Onex Group z zachowaniem czasu
reakcji. Przez czas reakcji, o którym mowa w zdaniu poprzednim należy
rozumieć czas pomiędzy przyjęciem zgłoszenia od Klienta przez Onex Group a
podjęciem przez Onex Group działań mających na celu rozwiązanie problemu
zgłoszonego przez Klienta. Maksymalny czas reakcji dla poszczególnych
pakietów Usługi wsparcia IT jest określony w opisie każdego pakietu.
- Onex Group nie ponosi odpowiedzialności za:
-
błędne działanie Oprogramowania na Urządzeniu Klienta, a szczególnie za
niewłaściwą współpracę Oprogramowania z programami, które nie zostały
określone jako kompatybilne z Oprogramowaniem,
-
szkody spowodowane u Klienta nieprawidłowym działaniem Oprogramowania,
-
przekroczenie terminów czasu reakcji na zgłoszenie w przypadku, gdy
przyczyną naruszenia tych obowiązków jest:
- działanie lub zaniechanie Klienta,
-
działanie siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie, bądź połączenie
zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Onex Group, które zasadniczo
utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie obowiązków Onex Group, a
których Onex Group nie mógł przewidzieć ani im zapobiec lub
przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności.
-
brak możliwości świadczenia Usługi wsparcia IT z przyczyn niezależnych od
Onex Group.
§ 3.
Pakiet Onex Standard
-
Klient korzystając z pakietu Onex Standard - może kierować do Onex Group
zgłoszenia zaistniałego problemu w Dni robocze, w godzinach od 9:00 do
17:00 za pośrednictwem następujących kanałów kontaktu:
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez przesłanie wiadomości
e-mail na adres e-mail Onex Group: [email protected].
-
Klient kontaktując się z Onex
Group na zasadach określonych w ust. 1 powyżej jest zobowiązany podać na
żądanie Onex Group: imię i nazwisko, firmę oraz numer NIP firmy.
-
Czas reakcji Onex Group na zgłoszenie Klienta wynosi – bez zbędnej zwłoki,
nie później niż następny Dzień roboczy.
-
Zakres Usługi wsparcia IT w pakiecie podstawowym Onex Standard obejmuje:
-
wsparcie Klienta przy instalacji i konfiguracji subskrypcji
Oprogramowania (O365/M365) za pośrednictwem następujących kanałów:
poczta elektroniczna (wiadomość e-mail), videokonferencja,
- weryfikację poprawności działania Oprogramowania na Urządzeniu;
-
informacje i porady w zakresie funkcjonalności wykupionej subskrypcji
Oprogramowania; sugestie rozszerzeń Oprogramowania,
-
wsparcie/pomoc przy rozwiązaniu problemów takich jak:
- problemy z logowaniem,
- problemy z dostarczeniem/przepływem poczty,
- analiza komunikatu z błędem,
- poprawność rekordów DNS,
- resetowanie haseł do kont,
-
zapewnienie dostępu do bazy wiedzy dotyczącej Oprogramowania,
zawierającej przewodniki i instrukcje,
-
wskazanie i udostępnienie linku do stosownej dokumentacji Microsoft
Docs,
-
zgłaszanie problemów związanych z Oprogramowaniem zainstalowanym na
Urządzeniu w imieniu Klienta do wsparcia technicznego Microsoft,
monitorowanie i pomoc w kontakcie ze wsparciem technicznym Microsoft,
-
doradztwo odnośnie poprawnego licencjonowania produktów i usług
Microsoft.
§ 4. Pakiet Onex Premium
-
Klient korzystając z rozszerzonego pakietu Usługi wsparcia IT Onex Premium może kierować do Onex Group zgłoszenia zaistniałego problemu w
Dni robocze, w godzinach od 9:00 do 17:00, za pośrednictwem następujących
kanałów kontaktu:
-
za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez przesłanie wiadomości
e-mail na adres e-mail Onex Group: [email protected],
- telefonicznie na numer zgłoszeniowy Onex: +48 34 33 39 777.
-
Klient kontaktując się z Onex Group na zasadach określonych w ust. 1
powyżej jest zobowiązany podać na żądanie Onex Group: imię i nazwisko,
firmę oraz numer NIP firmy.
-
Czas reakcji Onex Group na zgłoszenie Klienta wynosi - 4 godziny robocze.
-
Klient otrzymuje unikalny numer kontraktu serwisowego, którym posługuje
się w kontaktach z Onex Group.
- Zakres Usługi wsparcia IT w pakiecie Onex Premium obejmuje:
-
wsparcie przy instalacji i konfiguracji subskrypcji Oprogramowania
(O365/M365) za pośrednictwem następujących kanałów: poczta elektroniczna
(wiadomość e-mail), telefon, videokonferencję,
- weryfikację poprawności działania Oprogramowania na Urządzeniu,
-
informacje i porady w zakresie funkcjonalności wykupionej subskrypcji
Oprogramowania; sugestie rozszerzeń Oprogramowania,
-
wsparcie/pomoc przy rozwiązaniu problemów takich jak:
- problemy z logowaniem,
- problemy z dostarczeniem/przepływem poczty,
- analiza komunikatu z błędem,
- poprawność rekordów DNS,
- resetowanie haseł do kont,
-
pomoc w zmianach konfiguracji z poziomu portalu, konsoli PowerShell, przez
system wideokonferencji w centrach administracyjnych usług O365/M365,
Azure z wyjątkiem migracji i wdrożeń;
-
pomoc w zmianach konfiguracji innych usług lub aplikacji używanych przez
Klienta a współpracujących z usługą Microsoft (według wcześniej
uzgodnionego zakresu i terminu),
-
wsparcie w rozwiązywaniu problemów z poprawnością konfiguracji usług i
aplikacji O365/M365
-
zapewnienie dostępu do bazy wiedzy dotyczącej Oprogramowania, zawierającej
przewodniki i instrukcje,
-
wskazanie i udostępnienie linku do stosownej dokumentacji z Microsoft
Docs,
-
zgłaszanie problemów związanych z Oprogramowaniem zainstalowanym na
Urządzeniu w imieniu Klienta do wsparcia technicznego Microsoft,
monitorowanie i pomoc w kontakcie ze wsparciem technicznym Microsoft,
-
doradztwo odnośnie poprawnego licencjonowania produktów i usług Microsoft.
§ 5.
Postanowienia końcowe
-
Nazwy rozdziałów i paragrafów zamieszczone w niniejszym Regulaminie
świadczenia usługi wsparcia IT mają charakter porządkowy i nie są wiążące
dla Stron.
-
W zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem świadczenia usługi
wsparcia IT zastosowanie znajdują postanowienia Regulaminu.
-
Onex Group jest uprawniony do zlecenia wykonywania Usługi wsparcia IT
podwykonawcom posiadającym niezbędne kompetencje i doświadczenie w
wykonywaniu tego typu prac, na co Klient wyraża zgodę zawierając z Onex
Group Umowę.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 7.06.2021 r.