Dla kogo jest szkolenie?
Szkolenie z Microsoft Outlook 2013 dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą nauczyć się korzystać z programu w zaawansowany sposób, nie ograniczając się do odbierania i wysyłania maili. Microsoft Outlook 2013 jest niemal niezbędny w większości miejsc pracy, ale także jest często stosowany na komputerach prywatnych. Nasze szkolenie trafi w potrzeby zarówno pracowników biurowych, jak i osób prywatnych.
Czego się nauczysz?
• Konfigurować konto pocztowe
• Stosować reguły
• Ustawiać odpowiedzi automatyczne
Szkolenie z Microsoft Outlook 2013 dla każdego!
Microsoft Outlook 2013 to nie tylko wygodne narzędzie do obsługi poczty elektronicznej, ale także świetny program wspierający organizację pracy i tworzenie list kontaktów. Bardzo często znajomość klienta pocztowego kończy się na wysyłaniu i odbieraniu wiadomości, tymczasem jest to funkcjonalna aplikacja o szerokim zastosowaniu. Dzięki szkoleniu z Outlook 2013 poznasz zasady konfigurowania kont pocztowych, nauczysz się sprawnie poruszać po interfejsie programu, a także będziesz w pełni gotowy do rozpoczęcia pracy. W tym szkoleniu dowiesz się, jak zaimportować pocztę ze starego komputera oraz jak utworzyć drugie konto pocztowe. Nauczysz się również kategoryzować i sortować wiadomości, stosować różne reguły, zobaczysz, jak się zabezpieczyć przed niechcianymi wiadomościami, a także jak utworzyć automatyczną odpowiedź. Jest to jedna z bardziej przydatnych funkcji, dzięki której unikniesz konfliktów. Szkolenie z programu Outlook 2013 pokaże również, jak korzystać z kalendarza, jak tworzyć wydarzenia i dodawać uczestników.
Treść kursu Outlook 2013
Sprawdź jakie tematy omawiane są na szkoleniu online
Poznajemy działanie programu, konfigurujemy konta, redagujemy wiadomości oraz stosujemy reguły.
Lista zagadnień szkolenia:
Rozpoczynamy pracę z pocztą elektroniczną – konfiguracja kont
Konfiguracja konta Exchange i webmail
Odbieranie, wysyłanie, odpowiadanie
Redagowanie nowej wiadomości e-mail
Organizowanie poczty e-mail
Planowanie terminów i kalendarz
Planowanie i zapraszanie na spotkanie
Ustanawianie reguł i tworzenie alertów
Kontakty
Udzielanie pełnomocnictwa do poczty
Po ukończeniu szkolenia otrzymujesz imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności.