Jakie funkcje i ustawienia znajdę w konsoli administracyjnej?
Gdy zalogujesz się w konsoli administracyjnej, zobaczysz listę najważniejszych narzędzi i ustawień.

Klikniecie którejś z tych ikon prowadzi bezpośrednio do jednego ustawienia lub do grupy ustawień.
- Panel: W tym miejscu zobaczysz najważniejsze statystyki związane z organizacją.
- Użytkownicy: Dodawaj i zarządzaj użytkownikami.
- Grupy: W tej sekcji możesz tworzyć grupy użytkowników i listy adresowe.
- Jednostki organizacyjne: Dodawanie, usuwanie, przenoszenie i wyszukiwanie jednostek oraz zmiana ich nazw.
- Budynki i zasoby: Zarządzanie budynkami, samami i innymi zasobami oraz monitorowanie ich użycia.
- Urządzenia: Zabezpiecz firmowe dane na urządzeniach.
- Aplikacje: W tej sekcji możesz zarządzać aplikacjami i ich ustawieniami.
- Bezpieczeństwo: Konfiguracja ustawień bezpieczeństwa.
- Raporty: Monitorowanie wykorzystania zasobów w organizacji.
- Rozliczenia: Zarządzanie abonamentami i rozliczeniami.
- Profil firmy: Aktualizuj informacje o firmie.
- Role administratora: Zarządzanie rolami administracyjnymi użytkowników.
- Domeny: Zarządzanie firmowymi domenami.
- Migracja danych: Zarządzaj migracja — importuj dane z innych usług na platformę G Suite.
- Pomoc: uzyskaj pomoc od zespołu Google.