Czasem zachodzi potrzeba zresetowania hasła użytkownikom. Na przykład w przypadku gdy istnieje podejrzenie, ze ich dane logowania mogły trafić w niepowołane ręce. By zresetować hasło musisz wykonać poniższe kroki:
- Zaloguj się na swoje konto administratora Office 365.
- Przejdź do Centrum administracyjnego, wybierając pozycje Administracja z menu głównego. Centrum zostanie otwarte w nowej karcie.

- Z menu po lewej stronie wybierz pozycje Uzytkownicy - Aktywni użytkownicy.

- Z listy aktywnych użytkowników wybierz tych, których hasła chcesz zresetować.
- Następnie kliknij przycisk Resetuj hasło znajdujący się nad lista

- Z prawej strony wysunie się panel z potwierdzeniem twojej decyzji. Znajdziesz tutaj liczbę wybranych kontaktów oraz opcje wyboru ręcznego wpisania hasła lub automatycznego generowania hasła.

- Wyświetli się informacja z podsumowaniem procesu i lista zmienionych haseł.

- Kliknij Zakończ, by zakończyć proces zmiany hasła.