Czasem zachodzi potrzeba zresetowania hasła użytkownikom. Na przykład w przypadku gdy istnieje podejrzenie, ze ich dane logowania mogły trafić w niepowołane ręce. By zresetować hasło musisz wykonać poniższe kroki:

  1. Zaloguj się na swoje konto administratora Office 365.
  2. Przejdź do Centrum administracyjnego, wybierając pozycje Administracja z menu głównego. Centrum zostanie otwarte w nowej karcie.
  3. Z menu po lewej stronie wybierz pozycje Uzytkownicy - Aktywni użytkownicy.
  4. Z listy aktywnych użytkowników wybierz tych, których hasła chcesz zresetować.
  5. Następnie kliknij przycisk Resetuj hasło znajdujący się nad lista
  6. Z prawej strony wysunie się panel z potwierdzeniem twojej decyzji. Znajdziesz tutaj liczbę wybranych kontaktów oraz opcje wyboru ręcznego wpisania hasła lub automatycznego generowania hasła.
  7. Wyświetli się informacja z podsumowaniem procesu i lista zmienionych haseł.
  8. Kliknij Zakończ, by zakończyć proces zmiany hasła.