Bezpieczeństwo danych jest kluczowa sprawa, zwłaszcza jeśli są to dane służbowe. Warto wiec o to bezpieczeństwo odpowiednio dbać, a jednym z podstawowych sposobów ochrony konta jest oczywiście częsta zmiana hasła. Fakt, wymaga to odrobiny systematyczności i dobrej pamięci, ale masz wtedy większa pewność, ze Twoje konto w usłudze Office 365 jest bezpieczne. Teraz pokażemy Ci, jak zmienić twoje hasło, jest to bardzo proste:

  1. Najpierw musisz zalogować się na swoje konto Office 365.
  2. Po zalogowaniu kliknij ikonkę twojego profilu, która znajduje się w prawym górnym rogu okna. Jeśli nie zmieniałeś jeszcze swojej miniaturki, to domyślnie są to twoje inicjały.
  3. Kliknij Moje konto.
  4. Z menu po lewej stronie wybierz pozycje Zabezpieczenia i prywatność.
  5. Następnie kliknij pozycje Hasło (Zmień hasło). W nowej karcie otworzy sie okno zmiany hasła.
  6. Podaj swoje dotychczasowe oraz nowe hasło, które musisz potem potworzyć.
  7. Kliknij zielony przycisk Prześlij, by potwierdzić zmianę hasła.