Podczas tworzenia nowego spotkania, kliknij pozycje Dodaj gości.
Następnie rozpocznij wpisywanie imienia lub nazwiska osoby, która ma uczestniczyć w spotkaniu. Program automatycznie zacznie wyświetlać podpowiedzi. Możesz również w to pole wpisać adres e-mail właściwej osoby.
Jeżeli uczestnictwo danej osoby nie jest wymagane, tylko opcjonalne, kliknij ikonkę znajdująca się po prawej stronie wybranego uczestnika Oznacz jako opcjonalnych.
Aby upewnić się, ze wybrani uczestnicy spotkania są dostępni w konkretnym czasie, kliknij przycisk Sprawdź dostępność gościa. Wyświetlony zostanie kalendarz z podziałem na dni i godziny, gdzie w szybki sposób zorientujesz się, kiedy dana osoba jest dostępna.
Jeżeli proponowany przez Ciebie termin nie pasuje wszystkim uczestnikom spotkania, skorzystaj z funkcji Sugerowane godziny. Zostanie wyświetlona lista z proponowanymi godzinami zaplanowania spotkania, kiedy wszyscy uczestnicy będą mogli w nim uczestniczyć.