Microsoft Teams pozwala Ci kontaktować się i współpracować z Twoimi zespołami na wiele różnych sposobów. Jednym z nich jest Spotkanie. Możesz je zaplanować z wyprzedzeniem lub rozpocząć spotkanie natychmiast. Jako ze Teams jest aplikacja zintegrowana z Office 365, już w trakcie planowania bierze on pod uwagę kalendarze gości, a gdy zaakceptują zaproszenie, spotkanie zostanie dodane do ich harmonogramów. Co istotne, spotkanie możesz zorganizować zarówno dla dwóch osób, jak i dla większej grupy lub nawet całego zespołu. W tym poradniku pokażemy, jak to zrobić.

  1. Aby zaplanować spotkanie, na lewym pasku bocznym kliknij ikonę Kalendarz, a następnie kliknij przycisk Nowe spotkanie w prawym górnym rogu.
  2. Otworzy sie okienko Nowe spotkanie, w którym należy wprowadzić podstawowe szczegóły spotkania.
  3. Uzupełnij teraz wybrane pola:
    • Tytuł: Wpisz tytuł (nazwę) spotkania.
    • Lokalizacja: domyślną opcja jest Spotkanie Microsoft Teams. Możesz pozostawić puste pole.
    • Początek/Koniec: ustal ramy czasowe spotkania.
    • Asystent planowania: funkcja ta pozwala sprawdzić, czy termin spotkania nie koliduje z kalendarzami zaproszonych gości.
    • Powtórz: zaznacz opcje, jeśli chcesz zaplanować spotkanie cykliczne - po jej zaznaczeniu możesz wybrać, co jaki czas spotkanie ma być powtarzane.
    • Szczegółowe informacje: możesz tu wpisać dodatkowe informacje o tym spotkaniu lub pozostawić puste pole
    • Wybierz kanał spotkania: jeśli pozostawisz to pole w stanie domyślnym (Brak), spotkanie będzie prywatne, tj. zostanie udostępnione tylko zaproszonym osobom. Gdy klikniesz pole, możesz wybrać z listy kanał zespolu - wówczas spotkanie będzie otwarte dla wszystkich jego użytkowników, a informacja o spotkaniu pojawi się w kanale.
    • Zaproś osoby: tu możesz wyszukać i zaprosić konkretne osoby.
  4. Informacja o spotkaniu pojawiła się na tablicy kanału, w karcie Konwersacje.
  5. Możesz teraz kliknąć ten wpis, aby zobaczyć szczegóły spotkania. W okienku podgladu mozesz równiez edytowac szczególy spotkania, klikajac przycisk Edytuj, lub je anulować, klikając Anuluj spotkanie.