Jak wyświetlić i edytować ustawienia członkostwa?

Zarządzanie członkami grupy

Jeżeli jesteś właścicielem lub menedżerem grupy, możesz zarządzać jej członkami.

  1. Otwórz sekcje Moje grupy i pod nazwa grupy kliknij Zarządzanie członkami grupy.
  2. Zaznacz pole obok nazwy użytkownika i rozwiń menu Czynności. Możesz teraz dodać użytkownika do roli właściciela lub menedżera, usunąć go z danej roli, usunąć z grupy, zablokować, zmienić ustawienia dostarczania oraz zmienić uprawnienia do publikowania.
  3. Ustawienia użytkownika wyświetlisz, klikając jego nazwę. Oprócz wyżej wymienionych ustawień możesz także zresetować ustawienia (przycisk Resetuj). Aby zastosować ustawienia, kliknij Zapisz.
Edytowanie własnych ustawień

Zarówno menadżerowie i właściciele, jak i pozostali członkowie grup, mogą edytować własne ustawienia.

  1. Otwórz sekcje Moje grupy i obok swojej nazwy użytkownika dla danej grupy kliknij Edytuj.
  2. W okienku Ustawienia członkostwa w grupie możesz edytować wyświetlana nazwę użytkownika, dodawanie linku do profilu, adres e-mail na potrzeby grupy i sposób dostarczania poczty. Aby zastosować zmiany, kliknij Zapisz.
  3. Wybrane ustawienia zmienisz też bezpośrednio na stronie Moje grupy. Tuz obok przycisku Edytuj znajduje się menu wyboru sposobu dostarczania poczty oraz przycisk Opuść grupę.