Jak wyświetlić i edytować ustawienia członkostwa?
Zarządzanie członkami grupy
Jeżeli jesteś właścicielem lub menedżerem grupy, możesz zarządzać jej członkami.
- Otwórz sekcje Moje grupy i pod nazwa grupy kliknij Zarządzanie członkami grupy.

- Zaznacz pole obok nazwy użytkownika i rozwiń menu Czynności. Możesz teraz dodać użytkownika do roli właściciela lub menedżera, usunąć go z danej roli, usunąć z grupy, zablokować, zmienić ustawienia dostarczania oraz zmienić uprawnienia do publikowania.

- Ustawienia użytkownika wyświetlisz, klikając jego nazwę. Oprócz wyżej wymienionych ustawień możesz także zresetować ustawienia (przycisk Resetuj). Aby zastosować ustawienia, kliknij Zapisz.

Edytowanie własnych ustawień
Zarówno menadżerowie i właściciele, jak i pozostali członkowie grup, mogą edytować własne ustawienia.
- Otwórz sekcje Moje grupy i obok swojej nazwy użytkownika dla danej grupy kliknij Edytuj.

- W okienku Ustawienia członkostwa w grupie możesz edytować wyświetlana nazwę użytkownika, dodawanie linku do profilu, adres e-mail na potrzeby grupy i sposób dostarczania poczty. Aby zastosować zmiany, kliknij Zapisz.

- Wybrane ustawienia zmienisz też bezpośrednio na stronie Moje grupy. Tuz obok przycisku Edytuj znajduje się menu wyboru sposobu dostarczania poczty oraz przycisk Opuść grupę.
