Otwórz formularz i w prawym górnym rogu kliknij przycisk Wyślij.
Pierwsza opcja w sekcji Wyślij przez jest E-mail. Jeśli odbiorcami formularza są tylko osoby z Twojej organizacji, możesz zaznaczyć opcje Automatycznie zbieraj adresy e-mail użytkowników w domenie. W polu Do podaj adresy e-mail odbiorców. Możesz zacząć od wpisywania imion lub nazwisk i klikać podpowiedzi. Możesz też dostosować tytuł i treść wiadomości oraz dołączyć do niej formularz.
Druga opcja jest Link. Jest to link prowadzący bezpośrednio do formularza, który możesz z tego miejsca skopiować, by wkleić go w wiadomości e-mail, na czacie itd. Możesz też skorzystać z opcji Skróć URL, dzięki czemu link będzie krótszy.
Trzecia opcja to Umieść kod HTML. Możesz ustalić szerokość i wysokość ramki lub zachować domyślne wartości i skopiować kod do wklejenia na stronę internetową, bloga itd.