Jako administrator Office 365 masz pełną kontrole nad licencjami udostępnianymi użytkownikom i możesz je w każdej chwili usunąć. By to zrobić musisz wykonać kilka kroków:

  1. Zaloguj się na swoje konto administratora Office 365.
  2. Przejdź do Centrum administracyjnego, wybierając pozycje Administracja z menu głównego. Centrum zostanie otwarte w nowej karcie.
  3. Z menu po lewej stronie wybierz pozycje Uzytkownicy - Aktywni użytkownicy .
  4. Z listy użytkowników wybierz tego, któremu chcesz wyłączyć licencje. Po prawej stronie pojawi się panel ze szczegółami dotyczącymi wybranego użytkownika.
  5. Kliknij Licencje i aplikacje.
  6. Odznacz pozycje odpowiadająca licencji, która chcesz wyłączyć. Możesz wyłączyć cala licencje na pakiet Office 365, lub licencje na konkretna aplikacje.
  7. Kliknij Zapisz zmiany by zakończyć.