Jako administrator Office 365 masz pełną kontrole nad licencjami udostępnianymi użytkownikom i możesz je w każdej chwili usunąć. By to zrobić musisz wykonać kilka kroków:
- Zaloguj się na swoje konto administratora Office 365.
- Przejdź do Centrum administracyjnego, wybierając pozycje Administracja z menu głównego. Centrum zostanie otwarte w nowej karcie.

- Z menu po lewej stronie wybierz pozycje Uzytkownicy - Aktywni użytkownicy .

- Z listy użytkowników wybierz tego, któremu chcesz wyłączyć licencje. Po prawej stronie pojawi się panel ze szczegółami dotyczącymi wybranego użytkownika.

- Kliknij Licencje i aplikacje.

- Odznacz pozycje odpowiadająca licencji, która chcesz wyłączyć. Możesz wyłączyć cala licencje na pakiet Office 365, lub licencje na konkretna aplikacje.

- Kliknij Zapisz zmiany by zakończyć.