Jak wprowadzać i edytować dane?

  1. Utwórz nowy arkusz kalkulacyjny lub otwórz istniejący. Otworzy się on w oknie edytora. Działa on bardzo podobnie, jak inne znane arkusze kalkulacyjne, np. Microsoft Excel. Aby wprowadzić dane do arkusza lub je edytować, kliknij komórkę i zacznij pisać. Między komórkami możesz przemieszczać się także za pomocą strzałek na klawiaturze lub przycisku Enter. Aby wstawić dodatkowe elementy, takie jak wykres, obraz, rysunek, funkcja czy komentarz, kliknij menu Wstaw na górnym pasku i wybierz interesującą Cię opcje.
  2. Gdy wprowadzisz jakieś zmiany, obok paska menu zobaczysz napis Zapisywanie..., który po chwili zmieni się na Wszystkie zmiany zostały zapisane na Dysku. Oznacza to, ze nie musisz martwic się ręcznym zapisywaniem zmian. Są one automatycznie zapisywane w pliku znajdującym się na dysku w chmurze.