Udostępniona skrzynka pocztowa ułatwia grupie użytkowników obserwowanie i wysyłanie wiadomości e-mail z publicznego aliasu e-mail organizacji. Gdy osoba należąca do grupy odpowie na wiadomość wysłana do udostępnionej skrzynki pocztowej, wiadomość e-mail będzie wyglądała na nadana z udostępnionej skrzynki pocztowej, a nie przez tego użytkownika. By utworzyć taka skrzynke musisz wykonać kilka kroków:
- Zaloguj się na swoje konto administratora Office 365.
- Przejdź do Centrum administracyjnego, wybierając pozycje Administracja z menu głównego. Centrum zostanie otwarte w nowej karcie.

- Z menu po lewej stronie wybierz pozycje Grupy - Udostepnione skrzynki pocztowe. Pojawi się lista utworzonych do tej pory skrzynek, która początkowo będzie pusta.

- Kliknij przycisk Dodaj skrzynkę pocztowa.

- Z prawej strony otworzy sie okno dodawania nowej skrzynki. Podaj jej nazwę, która będzie jednocześnie prefiksem adresu e-mail. Prefiks ten można również zmienić.

- Po dodaniu skrzynki masz możliwość wyświetlenia jej szczegółów oraz przede wszystkim możesz dodać użytkowników, którzy będą mogli z niej korzystać.
