By utworzyć folder publiczny, będziesz musiał skorzystać z Microsoft Exchange. Jest to bardzo prosty proces i sprowadza się do wykonania kilku kroków:
- Zaloguj się na swoje konto administratora Office 365.
- Przejdź do Centrum administracyjnego, wybierając pozycje Administracja z menu głównego. Centrum zostanie otwarte w nowej karcie.

- Z menu po lewej stronie wybierz pozycje Pokaz wszystko.

- Następnie wybierz opcje Exchange. W nowej karcie otworzy sie okno Microsoft Exchange, w którym utworzysz nowy folder publiczny.

- Wybierz opcje Foldery publiczne. Zanim jednak przystąpisz do tworzenia właściwego folderu publicznego, musisz na jego potrzeby utworzyć odrębną skrzynkę pocztowa.

- Kliknij opcje Skrzynki pocztowe folderów publicznych.

- Kliknij ikonę plusa, by rozpocząć tworzenie nowej skrzynki.

- W nowym oknie podaj jej nazwę i kliknij przycisk Zapisz.

- Teraz możesz już utworzyć folder publiczny. By to zrobić, przejdź do sekcji Foldery publiczne i kliknij ikonę plusa, by utworzyć nowy Folder.

- W nowym oknie podaj jego nazwę i kliknij przycisk Zapisz.
