By utworzyć folder publiczny, będziesz musiał skorzystać z Microsoft Exchange. Jest to bardzo prosty proces i sprowadza się do wykonania kilku kroków:

  1. Zaloguj się na swoje konto administratora Office 365.
  2. Przejdź do Centrum administracyjnego, wybierając pozycje Administracja z menu głównego. Centrum zostanie otwarte w nowej karcie.
  3. Z menu po lewej stronie wybierz pozycje Pokaz wszystko.
  4. Następnie wybierz opcje Exchange. W nowej karcie otworzy sie okno Microsoft Exchange, w którym utworzysz nowy folder publiczny.
  5. Wybierz opcje Foldery publiczne. Zanim jednak przystąpisz do tworzenia właściwego folderu publicznego, musisz na jego potrzeby utworzyć odrębną skrzynkę pocztowa.
  6. Kliknij opcje Skrzynki pocztowe folderów publicznych.
  7. Kliknij ikonę plusa, by rozpocząć tworzenie nowej skrzynki.
  8. W nowym oknie podaj jej nazwę i kliknij przycisk Zapisz.
  9. Teraz możesz już utworzyć folder publiczny. By to zrobić, przejdź do sekcji Foldery publiczne i kliknij ikonę plusa, by utworzyć nowy Folder.
  10. W nowym oknie podaj jego nazwę i kliknij przycisk Zapisz.