Każdy użytkownik, dla którego wykupisz subskrypcje Office 365, posiada własny profil. Profil użytkownika jest niczym innym, jak zbiorem ustawień i preferencji przypisanych do konta użytkownika. Po zalogowaniu sie na koncie mozesz skonfigurowac wlasny, osobisty profil, aby zawierał przydatne informacje na Twój temat, które będą mogli zobaczyć inni pracownicy w Twojej firmie. Z tego poradnika dowiesz się, jakie informacje możesz zamieścić w swoim profilu oraz przede wszystkim, jak otworzyć i zmieniać jego ustawienia.
Jak zalogować się na koncie Office 365 i przejść do ustawień profilu?
- Jeśli już zainstalowałeś aplikacje Office 365 na dysku komputera, otwórz menu Start i wyszukaj aplikacje Office. Otwórz ja, kliknij ikonę profilu w prawym górnym rogu okna, a następnie kliknij napis Mój profil pakietu Office.

- W przeglądarce internetowej otworzy się strona https://www.office.com/. Jeżeli nie instalowałeś jeszcze aplikacji Office na urządzeniu, sam otwórz te stronę w przeglądarce. Gdy strona się zalatuje, kliknij przycisk Zaloguj się.

- W okienku logowania wprowadź adres e-mail, telefon lub Skype, który jest powiązany z Twoim kontem Office 365, po czym kliknij przycisk Dalej.

- Następnie wprowadź hasło do swojego konta w Office 365 i kliknij przycisk Zaloguj.

- Zostaniesz zapytany, czy chcesz, aby Cię nie wylosowywać. Dzięki temu nie będziesz musiał wprowadzać danych logowania do przeglądarki następnym razem. Zaznacz opcje Tak lub Nie, aby przejść dalej.

- Zalogowałeś się na swoim koncie Office 365. Kliknij teraz ikonę profilu w prawym górnym rogu okna, a następnie kliknij napis Mój profil pakietu Office.

Jak skonfigurować własny profil w Office 365?
- Gdy już kliknąłeś napis Mój profil pakietu Office, przejdziesz na stronę z widokiem swojego profilu. W menu po lewej stronie kliknij przycisk Zaktualizuj profil.

- Możesz teraz wprowadzić dodatkowe informacje o sobie, a także ustalić, które z nich widoczne są dla wszystkich, a które tylko dla Ciebie.

- Warto w kilku słowach uzupełnić pole O mnie. Po wpisaniu krótkiej informacji kliknij przycisk Zapisz. Informacja ta jest zawsze widoczna publicznie, co symbolizuje ikona kuli ziemskiej nad polem tekstowym.

- Ustawienia wyświetlania możesz za to zmienić w kolejnych punktach, takich jak Projekty, Umiejętności i doświadczenie, Szkoły/uczelnie i wykształcenie oraz Zainteresowania i hobby. Wystarczy kliknąć ikonę kuli ziemskiej i z menu wybrać opcje Tylko ty to widzisz. Widok ten symbolizuje ikona kłódki.

- Możesz teraz dodać wybrane informacje, wpisując je w pola tekstowe. Aby je zapisać, kliknij znajdujący się obok przycisk.