Każdy użytkownik, dla którego wykupisz subskrypcje Office 365, posiada własny profil. Profil użytkownika jest niczym innym, jak zbiorem ustawień i preferencji przypisanych do konta użytkownika. Po zalogowaniu sie na koncie mozesz skonfigurowac wlasny, osobisty profil, aby zawierał przydatne informacje na Twój temat, które będą mogli zobaczyć inni pracownicy w Twojej firmie. Z tego poradnika dowiesz się, jakie informacje możesz zamieścić w swoim profilu oraz przede wszystkim, jak otworzyć i zmieniać jego ustawienia.

Jak zalogować się na koncie Office 365 i przejść do ustawień profilu?

  1. Jeśli już zainstalowałeś aplikacje Office 365 na dysku komputera, otwórz menu Start i wyszukaj aplikacje Office. Otwórz ja, kliknij ikonę profilu w prawym górnym rogu okna, a następnie kliknij napis Mój profil pakietu Office.
  2. W przeglądarce internetowej otworzy się strona https://www.office.com/. Jeżeli nie instalowałeś jeszcze aplikacji Office na urządzeniu, sam otwórz te stronę w przeglądarce. Gdy strona się zalatuje, kliknij przycisk Zaloguj się.
  3. W okienku logowania wprowadź adres e-mail, telefon lub Skype, który jest powiązany z Twoim kontem Office 365, po czym kliknij przycisk Dalej.
  4. Następnie wprowadź hasło do swojego konta w Office 365 i kliknij przycisk Zaloguj.
  5. Zostaniesz zapytany, czy chcesz, aby Cię nie wylosowywać. Dzięki temu nie będziesz musiał wprowadzać danych logowania do przeglądarki następnym razem. Zaznacz opcje Tak lub Nie, aby przejść dalej.
  6. Zalogowałeś się na swoim koncie Office 365. Kliknij teraz ikonę profilu w prawym górnym rogu okna, a następnie kliknij napis Mój profil pakietu Office.

Jak skonfigurować własny profil w Office 365?

  1. Gdy już kliknąłeś napis Mój profil pakietu Office, przejdziesz na stronę z widokiem swojego profilu. W menu po lewej stronie kliknij przycisk Zaktualizuj profil.
  2. Możesz teraz wprowadzić dodatkowe informacje o sobie, a także ustalić, które z nich widoczne są dla wszystkich, a które tylko dla Ciebie.
  3. Warto w kilku słowach uzupełnić pole O mnie. Po wpisaniu krótkiej informacji kliknij przycisk Zapisz. Informacja ta jest zawsze widoczna publicznie, co symbolizuje ikona kuli ziemskiej nad polem tekstowym.
  4. Ustawienia wyświetlania możesz za to zmienić w kolejnych punktach, takich jak Projekty, Umiejętności i doświadczenie, Szkoły/uczelnie i wykształcenie oraz Zainteresowania i hobby. Wystarczy kliknąć ikonę kuli ziemskiej i z menu wybrać opcje Tylko ty to widzisz. Widok ten symbolizuje ikona kłódki.
  5. Możesz teraz dodać wybrane informacje, wpisując je w pola tekstowe. Aby je zapisać, kliknij znajdujący się obok przycisk.