Z poczty dostarczanej w Office 365 najwygodniej jest korzystać w aplikacji Outlook, jednak możesz też skorzystać z innych klientów e-mail. W tym poradniku zobaczysz, jak skonfigurować pocztę w popularnej aplikacji Mozilla Thunderbird.
- Otwórz program Mozilla Thunderbird i w sekcji Skonfiguruj konto kliknij E-mail.

- Otworzy sie okienko Konfiguracja istniejącego konta e-mail. W polu Imie i nazwisko wpisz swoje dane, które mają się wyświetlać odbiorcom, w polu Adres e-mail wprowadź swój adres e-mail w Office 365, a w polu Hasło — podaj swoje hasło. Domyślnie zaznaczona jest opcja Zachowaj hasło. Jeśli chcesz, by Thunderbird wymagał hasła przy każdym logowaniu, odznacz te opcje. Teraz kliknij przycisk Kontynuuj.

- Możesz pozostawić domyślnie zaznaczone opcje. Kliknij teraz przycisk Gotowe.

- Twoja poczta Office 365 jest już gotowa i możesz z niej korzystać w programie Mozilla Thunderbird.
