Jeśli usunąłeś jednego z użytkowników i chcesz go przywrócić, na przykład z powodu pomyłki, to jak najbardziej jest to możliwe, By to zrobić musisz wykonać kilka czynności.

  1. Zaloguj się na swoje konto administratora Office 365.
  2. Przejdź do Centrum administracyjnego, wybierając pozycje Administracja z menu głównego. Centrum zostanie otwarte w nowej karcie.
  3. Z menu po lewej stronie wybierz pozycje Uzytkownicy - Usunieci użytkownicy.
  4. Z listy usuniętych użytkowników wybierz tego, którego chcesz przywrócić.
  5. Kliknij Przywróć.
  6. Przywrócenie usuniętego użytkownika wymaga zresetowania jego dotychczasowego hasła. Może podać ręcznie nowe hasło, albo wygenerować je automatycznie
  7. Kliknij Zamknij aby zakończyć proces przywracania. Użytkownika znajdziesz ponownie na liście Aktywni użytkownicy.