Nie każdy użytkownik potrzebuje kompletu licencji dla wszystkich aplikacji. Jako administrator masz nad tym pełna kontrole i możesz przypisać użytkownikowi tylko konkretne licencje. By to zrobić musisz wykonać kilka

  1. Zaloguj się na swoje konto administratora Office 365.
  2. Przejdź do Centrum administracyjnego, wybierając pozycje Administracja z menu głównego. Centrum zostanie otwarte w nowej karcie.
  3. Z menu po lewej stronie wybierz pozycje Uzytkownicy - Aktywni użytkownicy .
  4. Z listy użytkowników wybierz tego, któremu chcesz włączyć tylko konkretne licencje. Po prawej stronie pojawi się panel ze szczegółami dotyczącymi wybranego użytkownika.
  5. Kliknij Licencje i aplikacje.
  6. W sekcji Aplikacje odznacz pozycje odpowiadająca licencji, która chcesz wyłączyć. Zostaw zaznaczone tylko te licencje, które chcesz włączyć danemu użytkownikowi.
  7. Kliknij Zapisz zmiany by zakończyć.