Przy organizowaniu służbowego życia, planowaniu zadań i spotkań, trzeba mieć na względzie swoich współpracowników oraz ich zadania i spotkania. Na szczęście w Office 365 znajdziesz narzędzie, które Pomorze Ci bez problemu zaplanować spotkanie. Narzędziem tym jest Asystent planowania. W poniższym poradniku dowiesz się gdzie znaleźć to narzędzie i jak z niego korzystać. Asystenta planowania znajdziesz zarówno w desktopowym Outlooku jak i w jego wersji przeglądarkowej na Outlook.com.
Asystent planowania w Outlook.com
- W aplikacji Outlook przejdź do Kalendarza klikając jego ikonkę w lewym dolnym rogu okna.

- Następnie kliknij przycisk Nowe spotkanie lub Nowy termin na pasku narzędziowym.

- Otworzy sie okno dodania nowego wydarzenia.
- W polu Do wprowadź użytkowników, których chcesz dodać do spotkania. Możesz dodać uczestników wymaganych i opcjonalnych. Podaj również termin rozpoczęcia i zakończenia spotkania.

Teraz przejdź do asystenta, klikając na kartę Asystent planowania.

- Pojawi się poziomy wykres czasu, na którym możesz zobaczyć tworzone właśnie spotkanie, jak również terminy innych uczestników spotkania. Jeśli termin twojego spotkania będzie kolidować z innymi terminami, to Asystent Cię o tym poinformuje.

Asystent planowania w Outlook.com
- Otwórz Outlook.com w swojej przeglądarce.
- W lewym dolnym rogu kliknij ikonkę kalendarza.

- Kliknij przycisk Nowe zdarzenie.

- W nowym oknie, które się pojawi, możesz podać dane spotkania, takie jak termin, temat, miejsce, oraz oczywiście uczestnicy spotkania. By uniknąć konfliktu terminu i lokalizacji, skorzystaj z Asystenta planowania, klikając odpowiednią kartę.

- Dodaj innych użytkowników lub Na poziomym wykresie czasu możesz zaznaczyć początek oraz koniec spotkania w taki sposób, by tworzone spotkanie nie kolidowało z wydarzeniami z kalendarza uczestników spotkania i żeby wybrana lokalizacja spotkania była dostępna w wybranym terminie. Jeśli taki konflikt zajdzie, to Asystent nas o tym poinformuje.
