W Outlook mozesz przeszukiwac wiadomosci szybko, wpisujac fragment tekstu, tematu lub nazwy użytkownika w polu Przeszukaj. Możesz także skorzystać z precyzyjnych narzędzi filtrowania i wyznaczyć kryteria, które mają spełniać wyszukiwane wiadomości. Dzięki temu szybko dotrzesz do pożądanych wiadomości.

  1. Na wstążce Narzędzia główne kliknij przycisk Filtruj pocztę e-mail i z rozwiniętego menu wybierz jedno z kryteriów, np. W tym tygodniu.
  2. Outlook wyszuka wszystkie wiadomości odebrane w tym tygodniu. Fraza będzie też widoczna w polu wyszukiwania. Otworzy się tez pasek Wyszukiwanie, gdzie możesz dodać więcej kryteriów.
  3. Kliknij przycisk Więcej, aby dodać kolejne kryterium, np. Załączniki.
  4. Wybierz, czy wyszukać wiadomości z załącznikami (kliknij Tak) lub bez nich (kliknij Nie).
  5. Jeśli wybrałeś tak, zobaczysz wszystkie wiadomości z tego tygodnia, zawierające załączniki.
  6. Możesz jeszcze uwzględnić temat. W tym celu kliknij przycisk Temat. W polu wyszukiwania zostanie po spacji dodana nowa fraza: temat:"". Miedzy cudzysłowy wpisz temat maila, np. "Lista".
  7. Outlook wyszuka wszystkie maile pasujące do tych kryteriów. Kryteria możesz modyfikować w polu wyszukiwania, zmieniając ich wartości, usuwając albo dodając nowe.