Jak dołączyć do grupy?

  1. Kliknij przycisk Aplikacje Google w prawym górnym rogu i wybierz Grupy dyskusyjne. Otworzy się aplikacja Google Groups. Kliknij niej przycisk Przeglądaj wszystkie.
  2. Zostaną wyszukane wszystkie grupy, do których masz dostęp i do których jesteś zaproszony. Aby dołączyć, kliknij nazwę grupy.
  3. Otworzy sie okienko Przyjmij zaproszenie do grupy. Aby zmienić wyświetlana nazwę profilu w tej grupie, kliknij edytuj i wpisz nową nazwę. Domyślnie zaznaczona jest opcja Dodaj link do mojego profilu. Jeśli nie chcesz, by profil był widoczny w tej grupie, wyłącz zaznaczenie. Możesz też wybrać z listy inny Adres e-mail używany na potrzeby grupy (jeśli masz dodatkowe aliasy/adresy powiązane z G Suite), a także inny Preferowany sposób dostarczania poczty, np. brak aktualizacji poczta, podsumowania dzienne, aktualizacje połączone lub powiadomienia o każdej nowej wiadomości. Aby kontynuować, kliknij przycisk Dołącz do tej grupy.
  4. Dołączyłeś do grupy dyskusyjnej. Możesz już dodawać tematy i odpowiedzi (o ile działania te nie zostały wyłączone przez właściciela grupy).