Jak dodawać komentarze?

  1. Otwórz dokument, arkusz lub prezentacje.
  2. Zaznacz element, który chcesz skomentować. Może to być fragment tekstu, obraz lub inny element.
  3. Na pasku narzędzi kliknij ikonę oznaczoną plusem w dymku (Dodaj komentarz). Możesz także użyć skrótu Ctrl + Alt + M.
  4. W panelu po prawej stronie wyświetli się okienko pisania komentarza oznaczone Twoim obrazem i nazwa użytkownika. Wprowadź tekst i kliknij przycisk Skomentuj.
  5. Komentarz został opublikowany i będzie widoczny dla przeglądających dokument. Aby zakończyć dyskusje i ukryć komentarze, możesz kliknąć przycisk Zakończ. Na razie jednak tego nie rób.

Jak dodawać odpowiedzi na komentarze?

  1. W panelu po prawej stronie kliknij opublikowany komentarz.
  2. Pod spodem rozwinie się pole Odpowiedz... Kliknij je i zacznij wpisywać odpowiedz.
  3. Aby zapisać odpowiedź, kliknij przycisk Odpowiedz.
  4. Odpowiedz pojawi się pod oryginalnym komentarzem. Możesz pisać kolejne odpowiedzi pod komentarzami zarówno własnymi, jak i tez innych użytkowników.

Jak oznaczyć osobę w komentarzu lub odpowiedzi?

  1. W komentarzu możesz oznaczyć osobę, która dzięki temu otrzyma e-maila z komentarzem oraz link do pliku.
  2. Aby to zrobić, w polu komentarza wprowadź znak + albo @ i zacznij pisać imie, nazwisko lub adres e-mail użytkownika. Kliknij podpowiedz i pisz komentarz dalej. Możesz oznaczyć też więcej osób w jednym komentarzu.