Jak dodać lokalizacje do spotkania?

  1. Podczas tworzenia nowego spotkania, kliknij pozycje Dodaj lokalizacje lub rozmowy wideo.
  2. Następnie w polu Dodaj lokalizacje, rozpocznij wpisywanie miejsca, w którym ma odbyć sie spotkanie. Program automatycznie zacznie wyświetlać podpowiedzi.

Jak dodać wideokonferencje do spotkania?

  1. Podczas tworzenia nowego spotkania, kliknij pozycje Dodaj lokalizacje lub rozmowy wideo.
  2. Następnie kliknij Dodaj rozmowę wideo. Rozmowa zostanie przeprowadzona w aplikacji Hangouts Meet.

  3. Jeżeli posiadasz licencje G Suite Enterprise, do spotkania zostanie dołączony tez numer telefonu oraz kod PIN. Dzięki temu goście będą mogli dołączyć do spotkania przy użyciu telefonu (jeżeli opcja ta jest włączona w panelu administracyjnym).

Jak dodać opis do spotkania?

  1. Podczas tworzenia nowego spotkania, kliknij pozycje Dodaj opis. W trakcie tworzenia opisu możesz korzystać z podstawowych opcji formatowania tekstu, takich jak pogrubienie, kursywa, podkreślenie. Możesz również dodać listę numerowana, listę punktową oraz link.