Jak dodać osoby do spotkania?
Zapraszanie gości poprzez Kalendarz Google
- Kliknij wydarzenie w Kalendarzu, aby wyświetlić jego kartę. Następnie kliknij przycisk Edytuj wydarzenie.

- Kliknij pole Dodaj gości i wyszukaj osoby do dodania, wpisując ich imie, nazwisko lub adres i klikając podpowiedzi.

- Gdy już dodasz osoby, kliknij przycisk Zapisz.

Dodawanie osób w trakcie spotkania wideo
- Po dołączeniu do spotkania w Met, w prawym górnym rogu zobaczysz ikonę uczestników wraz z ich liczba. Kliknij ja.

- Otworzy się panel z lista uczestników. Kliknij przycisk Dodaj osoby.

- Wyszukaj osoby do dodania, wpisując ich imie, nazwisko lub adres i klikając podpowiedzi.

- Po dodaniu osób kliknij Wyślij e-maila. Odbiorcy otrzymają wiadomość, że zapraszasz ich na trwające spotkanie wideo.

- Zaproszone osoby mogą dołączyć do spotkania, gdy klikną link znajdujący się w mailu.