Dodawanie zadań do planu pracy to podstawowa funkcja aplikacji Planner. Tworzenie nowych zadań i tym samym całego planu pracy to bardzo prosta czynność, składająca się z zaledwie paru kroków. Właśnie to zagadnienie omówimy w tym poradniku.
- Otwórz aplikacje Planner i kliknij plan pracy, do którego chcesz dodać zadanie.

- Na stronie planu pracy kliknij przycisk Dodaj zadanie.

- W polu Wprowadź nazwę zadania wpisz jego nazwę. Następnie kliknij przycisk Ustaw datę zakończenia.

- W wysuwanym menu kalendarza zaznacz datę zakończenia zadania, klikając wybrany dzień.

- Jeżeli od razu chcesz przypisać użytkowników do tego zadania, kliknij przycisk Przydziel i zacznij wpisywać nazwy użytkowników. Kliknij podpowiedzi, aby ich dodać.

- Aby zapisać zadanie, kliknij przycisk Dodaj zadanie.

- Zadanie jest już gotowe. Jest ono widoczne na stronie planu pracy.
