Dodawanie zadań do planu pracy to podstawowa funkcja aplikacji Planner. Tworzenie nowych zadań i tym samym całego planu pracy to bardzo prosta czynność, składająca się z zaledwie paru kroków. Właśnie to zagadnienie omówimy w tym poradniku.

  1. Otwórz aplikacje Planner i kliknij plan pracy, do którego chcesz dodać zadanie.
  2. Na stronie planu pracy kliknij przycisk Dodaj zadanie.
  3. W polu Wprowadź nazwę zadania wpisz jego nazwę. Następnie kliknij przycisk Ustaw datę zakończenia.
  4. W wysuwanym menu kalendarza zaznacz datę zakończenia zadania, klikając wybrany dzień.
  5. Jeżeli od razu chcesz przypisać użytkowników do tego zadania, kliknij przycisk Przydziel i zacznij wpisywać nazwy użytkowników. Kliknij podpowiedzi, aby ich dodać.
  6. Aby zapisać zadanie, kliknij przycisk Dodaj zadanie.
  7. Zadanie jest już gotowe. Jest ono widoczne na stronie planu pracy.