Dla kogo jest szkolenie?
Szkolenie z Microsoft Access 2013 jest skierowane do wszystkich osób, które chcą poszerzyć swoje kompetencje w zakresie pracy z relacyjnymi bazami danych oraz poznać metody optymalizacji i efektywnego zarządzania dużymi zbiorami informacji.
Czego się nauczysz?
Tworzyć relacyjne bazy danych
Tworzyć kwerendy SQL bezpośrednio z poziomu aplikacji
Definiować makra i generować raporty
Szkolenie z Microsoft Access 2013 dla każdego!
Szkolenie z Access 2013 wprowadzi Cię w tajniki pracy z cyfrowymi zbiorami danych. Poznasz w nim specyfikę działania oraz mechanizmy efektywnego zarządzania relacyjnymi bazami danych, a także sposoby optymalnej strukturyzacji i przejrzystej prezentacji danych. W trakcie szkolenia z Accessa 2013 nauczysz się tworzyć tabele danych oraz importować dane ze źródeł zewnętrznych. W części poświęconej relacyjnym bazom danych zgłębisz najważniejsze aspekty pracy z aplikacją, obejmujące tworzenie relacji pomiędzy poszczególnymi tabelami, a także filtrowanie i sortowanie rekordów. Co więcej, zapoznasz się z możliwościami tworzenia kwerend, które zautomatyzują pracę z danymi. Nauczysz się obsługiwać formularze, które ułatwią użytkownikom dostęp do danych, jak również dowiesz się, jak stosować makra, dzięki którym zautomatyzujesz regularnie wykonywane operacje.
Rozpoczynamy przygodę z bazami danych. Tworzymy tabele, kwerendy, relacje, formularze oraz raporty.
Lista zagadnień szkolenia:
Rozpoczynamy pracę z bazami danych
Projektowanie tabel
Relacje
Formularze
Korzystanie z bazy danych
Kwerendy
Tworzenie raportów
Makra
Zarządzanie bazą danych
Po ukończeniu szkolenia otrzymujesz imienny certyfikat potwierdzający nabyte umiejętności.